Stoere Style






CONTRAST IN HET INTERIEUR

Ik hou van Stoer, industrieel in contrast met pure materialen, verfijnd, zoals het keramiek. Het Chinese lantaarn plantje, ook wel ' string of hearts ' genoemd, door de schattige vorm van de blaadjes. Zorgt ook voor contrast, door het fragiele van de fijne takjes en blaadjes. Wist jij dat het hangplantje wel een meter lang kan worden? Het zonlicht zorgt ook voor contrast in kleurstelling en warmte. Heerlijk vind ik deze warme, zonnige nazomerdagen. Vandaag ben ik nog even najaar items wezen shoppen. Nee, ditmaal niet voor het interieur, maar voor mijzelf, mijn kledingstyle updaten en aanvullen ;-) Qua kleding zie ik hetzelfde contrast, ik hou van stoer, in contrast met verfijnd, met gebruik van mooie stoffen en echte pure materialen. Zoals de stoere echt leren cognac kleurige kuitlaarzen die ik heb gekocht. In contrast met een velvet bomber, fluweel met een all- over rozenprint in mooie warme kleuren. De jacket valt als een Amerikaans baseball jasje. De zachte kwaliteit, de zwarte ribboorden en de satijnen pijplijnen met gevlochten gouden afwerking creƫren een rijke, sportieve uitstraling. Het geeft een uniek vintage gevoel en maakt mijn look af! Ik ben helemaal gereed voor de herfst/winter van 2017-2018. Dan nog wel graag met zulke lekkere zonnige dagen! Optimaal genieten, geniet je ook?

Fijn weekend!
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk