Keramiek




CERAMIC LOVER

Mijn verzameling keramiek groeit! Ik ben een echte 'ceramic lover'. Ik hou zowel van de nieuwe design stukken, als van het oude keramiek/aardewerk. Ik houd van het ambachtelijke, het unieke van elk met de hand gemaakt item. Momenteel houd ik van het matte, pure en eenvoud in het design. 

Zo spotte ik op de vtwonen & design beurs, deze mooie kandelaar van NA design. Elk product wordt voor jou persoonlijk gemaakt. Zo heb je je eigen unieke design stuk. Ik heb gekozen voor wit mat keramiek, het handvatje van zwart leer en voor blank hout. 

Via Instagram kwam ik werk van July Adrichem tegen. Ik was op slag verliefd op haar werk. De kom van keramiek in 'Dark Brown' is mat. Naast dat deze erg mooi is qua design en uitstraling, is deze heel praktisch. Te gebruiken als serveerschaaltje bij feestjes, als fruitschaaltje, zo ook voor mijn ontbijt, brunch, salade, soep etc. 

Wist jij dat donker bruin een trendkleurtje aan het worden is? Wat vind jij daarvan?

XO
Yet




 

LE STYLE © design by Blog Milk