spring is on its way





Veranderdrang
Ja, ik weet het, we hadden een afspraak! Dat ik elke vrijdag een blog post zal plaatsen. Het is me niet gelukt afgelopen vrijdag. Waar ik dan druk mee was? Met veranderingen! De 'lentekriebels' zorgen bij mij voor veranderdrang. Zo ging ik dus vrijdagavond bezig met de lay-out van Le Style blog en schoot de blog post erbij in. Dus nu met een nieuwe 'frisse' lay-out, toch nog even een blog post!

Lente?
Wat een heerlijke zonnige week was het, genieten! Tot gisteren. Wat was het een grijze dag. De temperatuur liet nog even weten dat het toch nog echt winter is. Koud hoor, de zaterdagochtend op het voetbalveld, kijken naar 'de jongste'. Na de voetbalwedstrijd eerst de 'meerijders' naar hun bestemming gebracht en daarna snel door naar het tuincentrum. Een beetje lente ophalen, voor thuis! De 'katjes', die ook vertellen dat de lente echt onderweg is, hebben hun mooiste tijd gehad. De knopjes vallen uit. Dus ging ik op zoek naar andere lente brengende sfeermakers ;-)

Voorjaarsgevoel & charme
Dat is gelukt. Met een mooi fris groen blad en Ranonkel. De Ranonkel is er in mooie intense kleuren en in het wit, ik nam 'witte' mee. Twee Ranonkels tonen naast het wit een soft roze, nude kleurtje, helemaal leuk! Wist je dat de Ranonkel symbool staat voor charme? Toch een leuk weetje. Niet alleen voorjaarsgevoel in huis gehaald dus, maar ook charme ;-)  Nu die temperatuur nog omhoog en de zon er weer bij! Iemand vertelde me, dat het de komende week 20 graden kan worden. Oké, helemaal goed! Kom maar op lente, ik ben wel toe aan warmere temperaturen en langere, zonnige dagen! Daar krijg ik weer volop energie van, jij ook? 

Fijne nieuwe week!

XO
Yet 
 

LE STYLE © design by Blog Milk