Everyday



Leuke nieuwe styling ideeën, voor gezellig tafelen. Ook in 2015 zien we veel groen in het interieur, in planten, maar ook als decoratie kleur, bij vazen, lampen, gekleurd glas etc. Door gebruik van verschillende krukjes houd je het geheel speels en ruimtelijk. Zie je ook het grote moodboard met krijtverf? Leuk en handig idee!

Door de verbouwing ben ik vaak op zoek naar verschillende inspiratie. Ik vind het belangrijk om met opgedane inspiratie, eigen ideeën te vormen. Er een eigen 'touch' aan te geven. Ik bladerde laatst eens door mijn foto mapjes heen en kreeg daardoor ineens het idee inspiratie te delen. Vanaf volgende week deel ik af en toe mijn inspiratie tijdens een thema week! Komende week kan je verschillende artikelen verwachten op mijn Le Style Studio blog. Deze artikelen plaats ik op maandag en vrijdag. Deze keer met het thema 'keuken'. Dus heb jij interesse in keuken inspiratie, neem dan even een kijkje! Heb jij voor nu interesse in nog meer tafel styling ideeën? Deze vind je nu ook hier.

Waait het bij jullie ook zo? Het weer nodigt dan ook niet echt uit om er op uit te gaan. Dit weekend wordt er bij ons dus vast veel tijd rond de tafel doorgebracht, uitgebreid magazines doorbladeren, gezellig bijkletsen, koffie of een theetje drinken, wijntje, lang tafelen. Ook fijn! Ik wens ook jou een fijn, gezellig weekend! 

X O
Yet




 

LE STYLE © design by Blog Milk