Mood | Weekend!



Home alone! Heerlijk even tijd voor mezelf ;-) Met favoriete tijdschriften, boeken en sfeer om me heen, gewoon even genieten. Soms lopen de dingen zo anders als gepland en/of gedacht ;-) ! De laatste tijd heb ik heel wat losgelaten en een andere kijk op 'dingen' gekregen. Ik kan nu vertellen dat dit mij weer sterker maakt en zorgt voor persoonlijke groei. Maar het kostte ook heel wat energie! Ik hoop dan ook de komende weken weer wat energie bij te tanken. Na de vakantie start ik met nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen. Een goede balans tussen wat energie kost en waar ik energie van krijg is zo belangrijk. De verbouwing gaat naast al het andere ook gewoon door. Het heeft heel veel tijd gevraagd, veel bijstel qua plannen, andere keuzes en een andere tijdsplanning. Binnenkort neem ik jullie weer even mee in een binnenkijkers post ;-)

Voor nu een heel fijn weekend verder! 


Enjoy living!

xoxo
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk